ONTVANG 2,00% CASHCOINS LampenLicht.be
Meld je aan en ontvang direct 1,00
  • Ik wil mijn e-mailadres wijzigen. Hoe doe ik dat?
    Log in en ga bij Gegevens in jouw account naar Inloggegevens. Vul 2x je nieuwe e-mailadres in. Zodra je de gewijzigde gegevens hebt opgeslagen, is het nieuwe e-mailadres actief. De eerstvolgende keer dat je de website bezoekt, kan je met jouw nieuwe e-mailadres inloggen.
  • Waarom zijn de CashCoins voor mijn aankoop afgekeurd?
    Soms worden de CashCoins voor een aankoop door de betreffende webshop afgekeurd. Wellicht heb je je bestelling deels of geheel geretourneerd, tussentijds gewijzigd of geannuleerd. Wanneer dit niet het geval is kun je, binnen 30 dagen na afkeuring, een Claim je CashCoins ticket indienen. Wij vragen dan na waarom de aankoop is afgekeurd. Let op: CashCoins zijn nooit gegarandeerd. Wij doen er alles aan om de commissie alsnog te claimen, maar kunnen dit niet garanderen.
  • Het aantal CashCoins voor mijn aankoop is incorrect. Hoe kan dit?
    Voor aankoopbedragen en het berekenen van de CashCoins is NuCash afhankelijk van de betreffende webshop. De CashCoins worden berekend over het aankoopbedrag exclusief verzendkosten en BTW. Hierdoor kan het getoonde aankoopbedrag in je account lager zijn dan het bedrag dat je daadwerkelijk aan de webshop hebt betaald. Klopt het aantal CashCoins (berekend over het aankoopbedrag exclusief BTW en andere bijkomende kosten) niet, dien dan binnen 30 dagen na de aankoop een Claim je CashCoins ticket in. Wij gaan dan uitzoeken waarom het aantal CashCoins incorrect in je account staat.
  • Hoe kan ik me afmelden van NuCash?
    Login op jouw persoonlijke account op NuCash, ga naar Gegevens en klik op 'Opzeggen'. Maak de opzegging definitief door op de button 'Mijn account opzeggen' te klikken om je uit te schrijven van NuCash. Als jouw account gesloten is, blijven jouw gegevens maximaal 8 weken bewaard. Na deze periode blijven alleen de transactiegegevens, die nodig zijn om aan de fiscale, wettelijke verplichting te voldoen, bewaard.
  • Hoe kan ik mijn persoonlijke gegevens inzien en/of wijzigen?
    Login op jouw persoonlijke account op NuCash, ga naar Gegevens en je bent op de locatie waar jij je persoonlijke gegevens kunt inzien en/of wijzigen.
  • Ik kan niet inloggen. Wat moet ik doen?
    Als je je aanmeldt bij NuCash ontvang je een bevestigingsmail op het e-mailadres dat je hebt opgegeven. Pas nadat je op de link in deze bevestigingsmail hebt geklikt, is jouw aanmelding bij NuCash definitief en kan je inloggen op de website. Ben je al langer aangemeld en kan je niet inloggen op de website? Vraag dan een nieuw wachtwoord aan. Je krijgt een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord aan te maken. Kan je met het nieuwe wachtwoord niet inloggen? Neem dan contact met ons op en wij proberen het probleem zo snel mogelijk op te lossen.
  • Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?
    Vraag hier een nieuw wachtwoord aan. Vul je e-mailadres in en je ontvangt een e-mail van ons met daarin een link. Let op: het opgegeven e-mailadres moet hetzelfde zijn als het e-mailadres dat is geregistreerd in jouw profiel op NuCash. Klik op deze link en maak een nieuw wachtwoord aan. In jouw account op NuCash kan je op elk gewenst moment je wachtwoord wijzigen.
  • Mag ik meerdere accounts hebben op NuCash?
    Nee, het is niet toegestaan om meerdere accounts aan te maken op NuCash. Per persoon is slechts één account toegestaan. In het geval van misbruik door het aanmaken van meerdere accounts is het NuCash toegestaan om - zonder hiervan vooraf melding te maken - accounts te verwijderen. Zie hiervoor ook onze algemene voorwaarden.
  • Hoe gaat NuCash om met mijn persoonlijke gegevens?
    De door jou verstrekte gegevens worden door NuCash.be alleen gebruikt om korting te kunnen geven op jouw online aankopen en om jou op de hoogte te houden van de nieuwste acties met de NuCash.be nieuwsbrieven en mailings. Daarnaast kunnen je gegevens worden gebruikt worden voor marktonderzoek. In deze onderzoeken werken we met geaggregeerde en anonieme gegevens om er zo voor te zorgen dat jouw privacy niet in gevaar komt. Bekijk voor meer informatie over de verwerking van persoonlijke gegevens onze privacyverklaring.
  • Wat is 'Mijn account' en waar vind ik het?
    Als je je aanmeldt op NuCash maken wij een account voor je aan. Hierin staan onder andere jouw persoonlijke gegevens en een overzicht van jouw opgebouwde tegoed. Je kan hier ook jouw gegevens wijzigen en uitbetaling van het tegoed aanvragen. Log in op NuCash om jouw account te bekijken of klik, als je reeds bent ingelogd, op Mijn account rechtsboven in het scherm.
  • Ik wil mijn gegevens wijzigen. Hoe doe ik dat?
    Log in op NuCash en ga naar jouw account. Daar kan je jouw persoonlijke gegevens en inloggegevens wijzigen.
  • Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?
    Log in op NuCash en ga naar jouw account. Daar kan je bij jouw persoonlijke gegevens het wachtwoord wijzigen. Sla de wijzigingen op en je kunt het nieuwe wachtwoord direct gebruiken.
  • Hoe verander ik mijn IBAN/rekeningnummer?
    Log in op NuCash en ga naar jouw account. Daar kan je in jouw persoonlijke gegevens het opgegeven IBAN rekeningnummer wijzigen.
  • Hoe meld ik mij af voor de E-Mails van NuCash?
    Wij houden onze gebruikers graag op de hoogte van de nieuwste shops, kortingscodes en acties. Alle gebruikers ontvangen daarom regelmatig E-Mails. Wil je deze updates van NuCash niet meer ontvangen? Log in op NuCash en ga naar jouw account. Daar kan je in jouw persoonlijke gegevens aangeven of je de E-Mails van NuCash wel of niet wilt ontvangen.
  • Hoe lang duurt het voordat de CashCoin vergoedingen in mijn account worden bijgeschreven?
    Vergoedingen zijn over het algemeen binnen 2 tot 3 werkdagen zichtbaar in jouw account op NuCash. Bij de status van de vergoeding staat na bijschrijving meestal In behandeling. Dit betekent dat jouw aankoop is geregistreerd, maar nog moet worden goedgekeurd door de webshop. Hoe lang dit duurt, verschilt per webshop. Vaak binnen enkele dagen, maar soms duurt het enkele weken. Zodra de webshop jouw aankoop heeft goedgekeurd, wordt de status in jouw account op NuCash aangepast en kan je, indien het minimum uitbetalingsbedrag is bereikt, uitbetaling aanvragen.
  • Hoe kan ik een niet-geregistreerde aankoop melden?
    Wanneer een aankoop na 2-3 werkdagen niet zichtbaar is in je account, dan kan het zijn dat er iets mis is gegaan met de registratie. We willen graag voor je uitzoeken wat het probleem is. Wil je een niet-geregistreerde aankoop aan ons doorgeven? Log in op NuCash, ga naar Mijn account en maak een Claim je CashCoins ticket aan. Wij vragen dan na waarom de aankoop niet is geregistreerd in jouw account.
  • Wat is de betekenis van de statussen van mijn aankopen?
    Bij elke aankoop in jouw account op NuCash staat de status van de aankoop vermeld. Er zijn verschillende statussen mogelijk:
    • In behandeling: Jouw aankoop is geregistreerd, maar moet nog worden gekeurd door de webshop.
    • Afgekeurd: Jouw aankoop is niet goedgekeurd door de webshop en kan daarom ook niet worden uitbetaald door NuCash.
    • Goedgekeurd: Jouw aankoop is goedgekeurd door de webshop en kan, indien het minimum uitbetalingsbedrag is bereikt, worden uitbetaald.
    De status van een aankoop wordt automatisch gewijzigd, zodra wij een wijziging ontvangen van de betreffende webshop.
  • De status van mijn aankoop is nog steeds 'In behandeling'. Wanneer wordt deze goedgekeurd?
    Aankopen krijgen de status goedgekeurd zodra de betreffende webshop de aankoop heeft goedgekeurd. Hoe lang dit duurt, verschilt per webshop. Sommige webshops keuren de aankopen binnen enkele dagen, terwijl het bij andere webshops enkele weken kan duren.
  • Waarom is mijn aankoop niet zichtbaar in mijn account?
    Is een aankoop na 2 tot 3 werkdagen niet geregistreerd in jouw account? Check dan of je aan de volgende voorwaarden hebt voldaan:
    • Je bent aangemeld bij NuCash en hebt ingelogd op de website voordat je de aankoop ging doen.
    • Je bent via de link op NuCash naar de betreffende webwinkel gegaan en hebt je bestelling geplaatst.
    • De bestelling/order is niet gewijzigd en je hebt geen contact gehad met de webwinkel om de bestelling aan te passen of te annuleren. Bij wijziging van de bestelling kan het namelijk zijn dat de webwinkel een nieuwe order aanmaakt en de registratie via NUCash komt te vervallen.
    • De instellingen op jouw computer voldoen niet aan de gestelde eisen. Controleer hier de instellingen op je computer.
    Heb je aan bovenstaande voorwaarden voldaan en is een aankoop niet zichtbaar in jouw account? Laat dit dan binnen 30 dagen na aankoop aan ons weten. Log in op NuCash ga naar Mijn account en maak een Claim je CashCoins ticket aan. Wij vragen dan na waarom de aankoop niet is geregistreerd in jouw account.
ONTVANG 1,60% CASHCOINS Unigro
visit register click click