Smart Help service
Meer dan 80% van de vragen kunnen door het beantwoorden van onderstaande vragen direct voor je worden opgelost mocht je er toch niet uitkomen kun je via deze wizard contact met ons opnemen.
-
Mijn aankoop is nog niet geregistreerd
Je hebt meer dan 48 uur geleden, maar minder dan 30 dagen geleden een aankoop gedaan en deze is nog niet zichtbaar in jouw account.
-
Mijn aankoop is afgekeurd
De cashback voor één van jouw aankopen is afgekeurd in de afgelopen 30 dagen.
-
Het Cashbackbedrag is incorrect
De cashback voor één van jouw goedgekeurde aankopen in de afgelopen 30 dagen is incorrect. Let op dat er geen cashback wordt gegeven over BTW en andere bijkomende kosten, zoals verzendkosten en administratiekosten.
Staat jouw vraag er niet bij? Klik op een van onderstaande onderwerpen om jouw vraag te beantwoorden
- Algemeen
- Shoppen met korting
- Kortingscodes & deals
- Verdien meer
- CashMails/Alerts
- Mijn account
- Alertbar
- Betalingen
- Technische vragen
- CashbackCard
- Over NuCash
- Overig
- Winnen
Top 10 veelgestelde vragen
-
Moet ik mij aanmelden bij NuCash.be om CashCoins te sparen?
Ja, om CashCoins te sparen moet je zijn aangemeld bij NuCash.be. Aanmelden is GRATIS en er zijn geen verdere verplichtingen aan het lidmaatschap verbonden. Zonder aanmelding kunnen wij niet registreren wie de aankoop heeft gedaan en is het niet mogelijk om de CashCoins aan de juiste persoon toe te wijzen. Ben je nog niet aangemeld? Klik hier om je aan te melden. Voor het gebruik van de kortingscodes op NuCash.be is aanmelding niet noodzakelijk.
-
Hoe kan ik mijn tegoed laten uitbetalen?
Je kan uitbetaling aanvragen als het totale tegoed in jouw account op NuCash 10 CashCoins of meer bedraagt. In het totale tegoed worden alleen aankopen meegerekend die de status goedgekeurd hebben. Je kan laten uitbetalen in geld, op jouw CashbackCard of in cadeaukaarten. Je bent niet verplicht om jouw tegoed direct te laten uitbetalen zodra je het minimum uitbetalingsbedrag hebt bereikt. Je kan het ook laten staan in jouw account en pas bij een hoger bedrag laten uitbetalen. Tegoeden komen enkel te vervallen als je gedurende een aangesloten periode van meer dan 1 jaar niet actief bent geweest op NuCash of in het geval van misbruik.
-
Hoe kan ik mij aanmelden?
NuCash kent twee manieren om te registreren en in te loggen:
1. Meld je hier aan voor NuCash.be of klik op de link om je aan te melden bovenin het scherm. Je ontvangt van NuCash.be een bevestiging van jouw aanmelding per e-mail. Klik op de link in deze e-mail om jouw aanmelding definitief te maken.
2. Registreer je hier via Facebook. Klik op de Facebook button en maak een account met het zelfde wachtwoord en e-mailadres als je Facebook account. Jouw acties worden NIET getoond op Facebook. Het idee hierachter is dat men tegenwoordig al te veel wachtwoorden heeft en op deze manier heb je voor verschillende platformen hetzelfde wachtwoord.
Daarna kun je direct CashCoins verdienen! -
Hoe meld ik mij af voor de E-Mails van NuCash?
Wij houden onze gebruikers graag op de hoogte van de nieuwste shops, kortingscodes en acties. Alle gebruikers ontvangen daarom regelmatig E-Mails. Wil je deze updates van NuCash niet meer ontvangen? Log in op NuCash en ga naar jouw account. Daar kan je in jouw persoonlijke gegevens aangeven of je de E-Mails van NuCash wel of niet wilt ontvangen.
-
Mijn vraag staat niet tussen de FAQ's. Wat nu?
Neem contact met ons op. Geef duidelijk aan wat jouw vraag of probleem is en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.
-
Hoe krijg ik bij NuCash CashCoins voor mijn online aankopen?
Ga naar www.nucash.be voordat je een aankoop doet, log in en klik via onze links naar de webshop van jouw keuze om je aankoop te doen. Wij registreren jouw aankoop en schrijven de CashCoins bij in jouw account op NuCash.
- Is er een minimum uitbetalingsbedrag?
-
Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?
Vraag hier een nieuw wachtwoord aan. Vul je e-mailadres in en je ontvangt een e-mail van ons met daarin een link. Let op: het opgegeven e-mailadres moet hetzelfde zijn als het e-mailadres dat is geregistreerd in jouw profiel op NuCash. Klik op deze link en maak een nieuw wachtwoord aan. In jouw account op NuCash kan je op elk gewenst moment je wachtwoord wijzigen.
-
Krijg ik CashCoins over het totale aankoopbedrag als ik producten retourneer?
Nee, bij het retourneren van een deel van de bestelling wordt het aantal CashCoins aangepast. Er worden CashCoins gegeven over het bedrag waarvoor daadwerkelijk wordt aangekocht. In enkele gevallen komen de CashCoins bij aanpassing van de order of retournering van een deel van de aankoop in z'n geheel te vervallen. Wordt de gehele bestelling geretourneerd? Dan vervallen ook alle CashCoins voor die aankoop.
-
Ik kan niet inloggen. Wat moet ik doen?
Als je je aanmeldt bij NuCash ontvang je een bevestigingsmail op het e-mailadres dat je hebt opgegeven. Pas nadat je op de link in deze bevestigingsmail hebt geklikt, is jouw aanmelding bij NuCash definitief en kan je inloggen op de website. Ben je al langer aangemeld en kan je niet inloggen op de website? Vraag dan een nieuw wachtwoord aan. Je krijgt een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord aan te maken. Kan je met het nieuwe wachtwoord niet inloggen? Neem dan contact met ons op en wij proberen het probleem zo snel mogelijk op te lossen.